Jak nakupovat
Výběr zboží
Zboží, které si chcete objednat, vložíte do virtuálního nákupního košíku kliknutím na ikonku "KOUPIT". Vždy vyberte "VARIANTU" (motiv, průměr) podle Vašeho přání. Pokud požadujete více kusů, vložte počet do kolonky "MNOŽSTVÍ". Vpravo nahoře v sekci "NÁKUPNÍ KOŠÍK" uvidíte název a celkovou sumu za zboží, které jste přidali do nákupního košíku.
Nákupní košík
Po kliknutí na "STAV NÁKUPU (KOŠÍK)" v pravém horním rohu se Vám zobrazí podrobnosti o ceně a vybraných produktech. U nich je opět možno aktualizovat počet kusů, popř. je z košíku odstranit.
Platba a doprava
Platba je možná pouze předem na účet. Způsob doručení je možné Českou poštou (doporučená zásilka), Zásilkovnou přes Z-point, popř. osobně (po uhrazení částky na účet).
Informace o Vás
V této části je nutné vyplnit veškeré údaje do jednotlivých políček (povinné údaje jsou označeny hvězdičkou), a to z důvodu pozdější fakturace. Pokud nějaké údaje nezadáváte, ponechte příslušné části prázdné. Přečtěte si obchodní podmínky, zaškrtněte, že s nimi souhlasíte a pokračujte v potvrzení údajů a výběru způsobu dodání.
V tomto kroku nezapomeňte rozkliknout ikonku "Zadat poznámku pro prodejce", kde napište barvy nebo motiv, který si přejete (nejlépe napsat číslo řádku a pořadí v něm).
Reklamace
V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakýkoliv sortiment z našeho e-shopu či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží neúčtujeme manipulační poplatek. Pokud jste si nevybralI adekvátní náhradu za nevhodně koupené zboží, prosím informujte mě elektronickou poštou, kde se dohodneme na vrácení zboží a platby.
V případě uplatnění reklamace není třeba zasílat zboží v originálním balení, avšak je třeba vždy uvést, co je předmětem reklamačního řízení. Reklamaci se budu snažit maximálně urychlit.